Din handlekurv
Vanlige spørsmål som er besvart

Vanlige spørsmål

Vi pakker stort sett alle pakker samme dag eller senest dagen etter fullført ordre. Hvis det blir bestilt restordre produkter, så er forventet levering 3-7 dager. Vi benytter posten og du kan spore pakken din under «MIN KONTO«

Vi har 14 dagers åpent kjøp, så hvis produktet ikke er brukt og er i orginal embalasje, så tar vi det i retur. Ta kontakt med oss om du ønsker retur, så finner vi en løsning.

Hvis du logger inn på MIN KONTO, så kan du redigere din adresse der, da er det denne adressen som blir brukt.

Hvis du opplever feil ved betaling så kan det kome av flere grunner.

  1. Har du dekning på konto?
  2. Er kortet ditt utløpt?

Vi benytter Dintero til alle transaksjoner, og det er veldig viktig at du varsler oss om du opplever feil. Send oss en melding så løser vi det ASAP.

Du kan alltid sende oss en melding her eller via vår Facebook-side, så hjelper vi deg så raskt som mulig.

I dag tilbyr vi kun utsendelse til alle adresser i Norge dessverre.

Hvis din pakke er ødelagt i forsendelsen, så må du ta opp dette med postkontoret du hentet varene i med en gang. Ikke pakk opp pakken, men vis den frem til de ansatte på posten og følg deres rettningslinjer.

Vi pakker alle pakker forsvarlig for sending via posten.

Trenger du hjelp?

Kontakt oss

Benytt kontaktskjema eller direkte e-post: hei@clavos.no
Kontaktform
Emmi-Nail
Dintero betaling